Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
-Online betalen met iDeal
Met iDEAL betaalt u vertrouwd en veilig in uw eigen internetbankomgeving. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. Om te betalen met iDEAL doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:
• Kies iDeal als betaalmethode en selecteer uw bank.
• U bent nu in uw vertrouwde bankomgeving. De gegevens van uw bestelling zijn reeds ingevuld.
• Na goedkeuring van uw betaling verschijnt een bevestiging van uw bank. Vervolgens keert u terug naar vglifestyle.nl.
• Na het voltooien van uw betaling ontvangt u van ons een betalingsbevestiging per mail.
Online betalen met creditcard
U betaald eenvoudig en snel met uw Visa- of Mastercard. Om veilig te betalen met uw creditcard doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:
Kies creditcard als betaalmethode en selecteer uw bank.
Vul uw creditcardnummer, de vervaldatum en de CID/CVC code in. Deze code wordt gebruikt ter verificatie en staat meestal op de achterzijde van uw creditcard.
De gegevens worden naar uw creditcard maatschappij verstuurd.
In veel gevallen moet u de betaling verifiëren met 3D Secure (Mastercard) of Verified by Visa. Dit zijn beveiligingsmaatregelen voor het betalen via Internet. Met 3D Secure en verified by Visa doet u uw internetaankopen met een extra wachtwoord.
Wanneer de transactie is geautoriseerd ontvangt u hierover bericht en wordt uw bestelling (mits voorradig) verzonden.
In veel gevallen wordt het bedrag automatisch van uw rekening afgeschreven (raadpleeg voor meer informatie uw creditcard maatschappij).
Mocht u besluiten de bestelling te annuleren of retourneren, dan ontvangt u het tegoed weer terug op uw creditcard.
Handmatig factuurbedrag overmaken
Betaalgegevens:
Ter name van: Rory Dobner NL
IBAN-nummer: NL98INGB0008036258
Kan ik mijn bestelling handmatig betalen?
Handmatig factuurbedrag overmaken met uw order/factuur nummer.
Betaalgegevens:
Ter name van: Rory Dobner NL
IBAN-nummer: NL98INGB0008036258
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. De levertijd bedraagt 1-2 werkdagen.
Wij werken wij samen met PostNL.
Mocht het product niet op voorraad zijn, dan wordt u gebeld of ontvangt u een e-mail met informatie over de exacte levertijd. Als u de eerste keer niet thuis bent zal de bezorger het pakket de volgende werkdag opnieuw bij u aanbieden. Mocht u ook de tweede keer niet thuis zijn, dan wordt uw pakket afgeleverd op het dichtstbijzijnde servicepoint. U krijgt hiervan bericht in uw brievenbus. Bij bestellingen die bezorgd worden ontvangt u automatisch een track & tracé-link waarmee u de bestelling kunt volgen.
Hoe en tot wanneer kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt via PostNL uw bestelling binnen 14 dagen retourneren.
Ons streven is dat u tevreden bent met uw bestelling. Het kan onverhoopt voorkomen dat een artikel niet voldoet aan uw verwachtingen. Het retourneren van een online artikel is geen enkel probleem. In dat geval heeft u recht op retour volgens onderstaande regels:
U kunt uw online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren*. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Voor het retourneren van artikelen die online gekocht zijn gelden de volgende voorwaarden:
• De originele kaartjes en labels dienen aan het artikel bevestigd te zijn.
• Het artikel dient compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
• Het artikel dient in de originele productverpakking te zitten.
• Uit hygiënisch oogpunt kunnen textiel producten (bijvoorbeeld kussens en kookschorten), niet retour worden genomen, tenzij deze verzegeld zijn of de verpakking van de artikelen zichtbaar niet open is geweest.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Nee, wij hebben geen fysiek verkooppunt en verzenden rechtstreeks naar onze klanten.
Heb ik garantie?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
We raden u aan om klachten en/of een breuk eerst per e-mail inclusief foto's van de producten en verpakking waarin het is verzonden bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@rorydobner.nl.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Wij vragen u indien er schade is ontstaan tijdens transport om hiervan direct foto's te maken en naar ons toe te sturen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.