Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@rorydobner.nl. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Wij vragen u indien er schade is ontstaan tijdens transport om hiervan direct foto's te maken en naar ons toe te sturen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken en door te mailen naar klantenservice@rorydobner.nl. Graag zoeken wij samen met u naar een passende oplossing.
 


Vragen? Bij voorkeur per e-mail naar: klantenservice@rorydobner.nl.
Rory Dobner NL streeft ernaar uw vraag binnen één werkdag te beantwoorden.