Retourneren

Ons streven is dat u tevreden bent met uw bestelling. Het kan onverhoopt voorkomen dat een artikel niet voldoet aan uw verwachtingen. In dat geval heeft u recht op retour volgens onderstaande regels:

 

Online aankoop

Het retourneren van een online artikel is geen enkel probleem. U kunt uw online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren*. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Voor het retourneren van artikelen die online gekocht zijn gelden de volgende voorwaarden:

• De originele kaartjes en labels dienen aan het artikel bevestigd te zijn.
• Het artikel dient compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
• Het artikel dient in de originele productverpakking te zitten.
• Uit hygiënisch oogpunt kunnen kussens en dekbedden, niet retour worden genomen, tenzij deze verzegeld zijn of de verpakking van de artikelen zichtbaar niet open is geweest.



Verzending retour bestelling

U kunt via onderstaande partijen uw bestelling retourneren:

• PostNL
• DHL

 

Bezorgen en afhalen

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Voor grote bestellingen werken wij samen met bezorgspecialisten. Bij kleine pakketten werken wij samen met PostNL of DHL. In specifieke gevallen kunt u uw bestelling ophalen in onze winkel.

 

Bestelling in de winkel

Bij uw aankoop in de winkel stemmen wij het gewenste levermoment met u af. Zodra uw bestelling bij ons is, wordt deze zorgvuldig gecontroleerd. Wij informeren u zo goed mogelijk over de exacte datum en het tijdstip van de levering.

 

Online aankoop

Heeft u gekozen voor bezorging en is het door u gekozen product op voorraad, dan ontvangt u uw bestelling binnen 3-5 werkdagen bij u thuis. Mocht het product niet op voorraad zijn, dan wordt u gebeld of ontvangt u een e-mail met informatie over de exacte levertijd. Als u de eerste keer niet thuis bent zal de bezorger het pakket de volgende werkdag opnieuw bij u aanbieden. Mocht u ook de tweede keer niet thuis zijn, dan wordt uw pakket afgeleverd op het dichtsbijzijnde servicepoint. U krijgt hiervan bericht in uw brievenbus. Bij bestellingen die bezorgd worden via DHL, ontvangt u automatisch een track & trace-link waarmee u de bestelling kunt volgen.
 

Vragen? Bij voorkeur per e-mail naar: klantenservice@rorydobner.nl.
Rory Dobner NL streeft ernaar uw vraag binnen één werkdag te beantwoorden.